7/24/2015

Turen går til...






Spain! Hola! Om bare 24 timer, så ligger jeg ved polen og soler mig! Glæder mig så meget, har virkelig trængt til ferie! Vi kører ud til Kastrup Lufthavn i morgen tidlig kl. 4!? Det er godt nok tidligt, men vi skal forbi deres shop, hvor jeg skal shoppe lidt Chanel! Yes my dear! Omg?! Og så morgenmad hos lagkagehuset. Flyet letter kl. 7 så vi vil lande ved 10 tiden. 

Her er lidt billeder fra sidste gang jeg var i Spanien, det er nogle år siden, så billederne er ikke helt klare, da jeg brugte min mobil dengang! Nu bruger jeg et Canon kamera, der er meget bedre. Vi skal bo i Palma by, tæt på stranden. Vi skal være der i en uge, så overdrevet fedt! Så skal der bare slappes af. Vi ses! Husk at følge med på min Instagram, ( julie_larsen96 ) eller på til højre på min blog, der er nogle billeder i kan klikke på, så havner i direkte på min Instagram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar