8/08/2015

Hurtig update


















En rolig uge inden studie start, sommerferien er slut! Og ja... Jeg ser frem til den næste allerede. Jeg

starter som elev på VUC/HF i Hillerød, eller Hillerhood! Jeg glæder mig helt vildt! Indtil videre er det 6 mdr. men regner med 6 mdr. til.

Jeg har lige grillet med min farmor, faster, søskende og far. Vi har fejret min fødselsdag med gril mad. Jeg var torsdag ude til spa sammen med min faster, hvis i har fulgt min Instagram, kan i se nogle af billederne derfra, stedet hed som sagt Samadhi. Og vi fik fodbad med en kokos scrub og en fed creme til bagefter, vi sad der i varmt vand i en time, og havde spist en lækker tun sandwich lige inden. Det var super hyggeligt og kan i den grad anbefales. De har også spa bad, massage og andre slags afslappende ting.

Lige nu ser jeg Rundt På Gulvet, på TV2. Sammen med min mor og kaninen Georg. I må havde en rigtig god aften, og vi ses snart! I næste indlæg kommer i til at se mine fødselsdags gaver. C ya!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar