8/17/2015

Min tur til knuthenborg safari park del 2/3









Her er så flere billeder fra min tur! En dejlig tur, med dejlige mennesker og mega godt vejr! Og endnu bedre er at i den første skoleuge og denne her uge, så har vejret simpelthen bare været fantastisk! Hvor heldig er man lige?? 

Jeg ville lige fortælle jer allesammen, at det ville være så skønt, hvis i gad at dele denne blog, jeg søger læsere til min Bloglovin' og min egen Facebook side. Så vil i ikke være søde at dele bloggen! 

Idag har jeg været i skole til kl: 15:30 og så tog jeg i Hillerøds center, Slotsakaderne og købte en lille kaktus, ( mine blomster dør altid, fordi jeg giver den for meget vand!? ) den skal kun vandes hver tredje uge. Og et par impuls køb.... Meget smart, kender i til impuls køb??? Nu har jeg fejret min fødselsdag sammen med nogle skønne mennesker, med lækker sushi, og senere skal vi spille spil og spise abe mad! Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar