10/21/2015

FcBarcelona vs. villareal










Så tager jeg snart til Barcelona, sammen med min far. Det har været noget vi har snakket om, i lang tid. Jeg har aldrig rejst alene med kun min far, mine forældre er skilt men alligevel har vi altid taget på ferie sammen, og nogle enkelte gange kun med min mor. Vi skal til Camp Nou og se en kamp mellem FCBarcelona og Villareal, om lørdagen. Og så skal vi rundt og kigge i byen, søndag og mandag. Jeg ved ikke endnu hvad jeg skal købe, jeg kigger nok bare på tilbud, da jeg elsker gode tilbud og besparelser. Da jeg ikke er i skole om fredagen og om mandagen, får jeg lektier og laver dem i flyet. 

Jeg kan godt lide fodbold, mest fordi min far og lillebror begge har trænet fodbold. Min lillebror har gået i DBU's fodboldskole. Da han gik til fodbold, men han gør det ikke mere. Og min far da han var yngre, og inden han fik mig og mine søskende. Spillede han fodbold på højt plan og kom i TV nogle enkelte gange. Nogle gange kan en kamp godt fange mig, og jeg ser tit fodbold med min far eller mine fodbold nørdede venner. Jeg ser mest den spanske liga, eller FIFA World Cup. Går i til fodbold eller ser i det bare?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar