10/20/2015

Going to aarhus





Jonathan Simkhai pink shirt, 3.760 DKK / Zara crop top, 460 DKK / Sweater coat, 190 DKK / Linea Pelle leather jacket, 3.455 DKK / River Island clothing, 205 DKK /R13 black skinny jeans, 2.600 DKK / Black shoes, 240 DKK / NIKE white shoes, 1.120 DKK / Black backpack, 310 DKK / M Co red purse, 225 DKK / Marc by Marc Jacobs earrings, 275 DKK / Bebe earrings, 170 DKK

D. 21 November, skal jeg til Aarhus med en god veninde kaldet Michelle. Vi var været bedste venner i snart 14 år. Vi plejer at ses i ferie, og når vi begge to har fødselsdag, som er i august og november, og der giver den som der ikke har fødselsdag, mad og en tur i byen. Vi er begge to meget langt fra hinanden for tiden, da Michelle er i militæret i Roskilde og uddanne sig som sygeplejerske og hundefører. Og jeg går i skole i Hillerød og bor i Kokkedal. Da folkeskolen sluttede gik vi til ridning sammen i Albertslund og boede begge to i Glostrup. Vi er begge to blevet voksne, og har gået hver vores vej, derfor er det så vigtigt at vi mødes og ses en gang imellem. Det der er så dejligt ved Miichelle, er når vi endelig mødes, så føles det som om vi har ses dagen før, og vi har begge to så mange ting at snakke med hinanden om. Hun er en dejlig veninde at havde. Og vil gerne lytte til alle mit drama og brok og det samme gør jeg. Kender i denne restaurant kaldet Juliette? Den skal min veninde og jeg spise på og i kan se deres Facebook side lige her.

Nu hvor vi tager til Aarhus har jeg skrevet en ønskeliste ned, jeg skal ha købt en rød kjole, til en julefest jeg skal til, og et par gladiator stilletter. Turen frem og tilbage er også pænt dyr, så der skal jeg også ha sat nogle penge af til.

Jeg skal i den grad spare penge, da jeg også skal til Barcelona med min far d. 6-9 november. Pyha og så nogle ekstra penge til at gå i byen med! Haha. Jeg har utroligt svært ved at spare, fordi når jeg ser noget jeg lige præcist har brug for, så er jeg rigtig god til impuls køb. I må allesammen havde en rigtig god forsat tirsdag. Jeg er netop kommet hjem fra ridning og skal til at tage et langt varmt bad, og så står den på grønsagssuppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar