7/19/2015

Første indlæg... Eller hvad?


















Jo da! Det er sådan set det første indlæg her, men helt ny er jeg ikke her på Blogspot, eller på andre blog websites! Ja! Jeg har blogget før, faktisk i nogle år! De seneste 2 år, har jeg holdt en pause, hvorfor dog det?? Fordi skolen var vigtigere, og jeg havde sådan set ikke så meget tid til min blog. Pænt nederen!? Ja det var det, virkelig! Jeg holder meget af at blogge, og hvordan det har udvkilet sig, unge og selvfølgelig den ældre generation, har i den grad ændret sig, før var det Tv'et der var mest populært. Nu der der millioner af bloggere. 

Jeg har i min "pause" holdt øje med de bloggere jeg elsker som f.eks: Krisine sloth, Ida Savkov, Fie Laursen, Original Fake. Og så også de Youtubere jeg har fuldt som f.eks: Michelle Phan, Grav3yardgirl, Rclbeauty101. Jeg har også "haft" en Youtube kanal, jeg bruger den ikke som sådan mere... Men måske kunne det jo være? At jeg ville begynde der igen? 

Men tusind tak for kigget forbi! Følg mig på Facebook for guds skyld, nu skal jeg igang med at finde læsere hertil. Jeg glæder mig sådan til at komme igang igen! Vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar